Socialmediamanagement

Onze socialmediamanagers maken jouw merk of organisatie op social media persoonlijk en bereikbaar

Onze socialmediamanagers zijn de krachten achter de socialmediakanalen van onze klanten. Door middel van pakkende content weten we de aandacht van de doelgroep te grijpen, haar te binden en vervolgens tot actie aan te zetten. We managen de reacties continu en optimaliseren de berichten op basis van uitgebreide analyses.

Community management

Een levendige en actieve community op social media is van toegevoegde waarde voor een merk of organisatie. Socialmediamanagement vormt daarom een belangrijk onderdeel van de onlinemarketingactiviteiten. Wij geloven niet in het zenden van nietszeggende berichten zonder gevoel, maar bouwen een inspirerend verhaal rondom een merk dat aansluit op de behoeften van de doelgroep. Om te zorgen dat het publiek op social media betrokken raakt en geboeid blijft, plaatsen wij interessante content, gaan wij de dialoog met de community aan en betrekken we meer mensen bij de online conversatie. Op deze manier vergroten we het bereik en groeit de community op social media.

Wat doet een community manager

Door proactief bezig te zijn met socialmediamanagement en zo de community levendig te houden, laat je zien dat je graag met de doelgroep in gesprek gaat. Onze socialmediamanagers zorgen ervoor dat de doelgroep wordt gehoord. Door actief te reageren op vragen en opmerkingen betrekken we de community bij het merk. Zo maken we een merk of organisatie op social media persoonlijk en bereikbaar. We geven de community een eigen stem en zorgen er met relevante en inspirerende content voor dat de doelgroep geboeid blijft. Deze content analyseren, coördineren en optimaliseren we waar nodig.

Reputatiemanagement op social media

De klant laat op social media graag zijn ongezouten mening horen. Als merk is het belangrijk om hier zicht op te hebben en tijdig te reageren. Onze socialmediamanagers mengen zich in de online conversatie en behandelen eventuele klachten en opmerkingen zorgvuldig. Samen met de klant wordt hier van tevoren een protocol voor opgesteld.

Maandelijkse contentkalenders

Wij maken maandelijkse contentkalenders die we ter goedkeuring voorleggen aan de klant. Elke maand analyseren we zorgvuldig de prestaties van alle berichten op social media om er steeds weer voor te zorgen dat de content ook daadwerkelijk aansluit op de wensen en behoeften van de community. Zo houden we de community betrokken.

Social media ontwikkelt zich iedere dag

Het socialmedialandschap verandert continu. Doelgroepen verplaatsen zich van het ene naar het andere medium en nieuwe kanalen volgen elkaar in hoog tempo op. Bij Besocialized schrijven we regelmatig over de laatste ontwikkelingen en alle trends rondom social media.

Onze services

Bezig met een interessant project?

We nemen graag de mogelijkheden met je door!

Mis niet langer de laatste ontwikkelingen rondom socialmediamarketing
Blijf net als 3000+ marketeers maandelijks op de hoogte
E-mail
x