Webcare

Onze socialmediamarketeers spelen tijdig in op vragen, opmerkingen en eventuele klachten

De opkomst van social media heeft het mensen erg makkelijk gemaakt om hun ongezouten mening te delen met de buitenwereld. Als merk of organisatie is het belangrijk om hier zicht op te hebben en tijdig op in te spelen. Onze socialmediamarketeers mengen zich in de conversatie om eventuele klachten en opmerkingen op een goede manier te behandelen. Samen met de klant stellen we hier een protocol voor op.

Reageren op (kritische) comments

Of het gaat om een klacht, een kritische opmerking over een dienst of product of algemene feedback; onze community managers weten hoe ze de doelgroep het beste te woord kunnen staan. Voor volgers is het belangrijk om gehoord te worden en tijdig een reactie te krijgen op hun klacht, vraag of opmerking. Ons webcareteam gaat actief de dialoog met hen aan en zorgt dat een eventuele klacht of kritische noot goed wordt behandeld.

Persoonlijke benadering in webcare

Door als organisatie op een persoonlijke manier met de volger in gesprek te gaan, krijgt het merk een menselijk karakter. De klant krijgt het gevoel dat er echt naar hem wordt geluisterd en dat hij serieus wordt genomen. Onze community managers gebruiken geen standaardreacties, maar reageren op een manier die het beste past bij de situatie van dat moment.

Onze services

Bezig met een interessant project?

We nemen graag de mogelijkheden met je door!

Mis niet langer de laatste ontwikkelingen rondom socialmediamarketing
Blijf net als 3000+ marketeers maandelijks op de hoogte
E-mail
x