Online campagne Het Parool vernieuwde PS

  • 1 min. leestijd
  • 11 april 2013

BeSocialized ontwikkelde voor Het Parool de online campagne rond de vernieuwde PS: Op Z’n Amsterdams.

De PS is vernieuwd. PS gaat per heden over Amsterdam. Het Parool grijpt deze vernieuwing aan om de krant als geheel te promoten en Amsterdammers te laten weten dat de krant Amsterdamser wordt. In de stad zijn ludieke billboards te zien en op televisie verschijnen commercials in hetzelfde thema.

 

 

Community management, app ontwikkeling en social advertising
De online campagne bestaat uit community management op de Het Parool Facebookpagina’s, Twitter en Pinterest, Facebook app ontwikkeling (desktop en mobiele templates), app management, een Facebook advertentie campagne en online bannering.

Gedurende 4 weken kunnen mensen hun eigen variant ontwerpen en delen in de app op Facebook. Mensen kunnen schilderen, tekenen, fotograferen of photoshoppen en zo tot hun eigen deelname komen. Elke week heeft een ander thema, een thema van steeds een andere bestaande advertentie uiting. Deelnemers maken kans op een voucher van Bilder & De Clerq, een interessant nieuw eetconcept in de stad. Bovendien maken deelnemers kans op vermelding van hun creatie in Het Parool. Bekijk de online campagne app op de website van Op Z’n Amsterdams.

 

blogoverzicht

einde

Behoefte aan advies op maat voor jouw project?

contact