Gebiedspromotie/citymarketing projects Amsterdam Metropolitan Area

  • 1 min. leestijd
  • 19 april 2012

Voor Amsterdam Metropool regio is een  digitale gebiedspresentatie Amsterdam Metropoltan Area Xperience. Het doel van de digitale gebiedspresentatie is om in eerste instantie acquisiteurs een middel te geven waarmee zij op een moderne manier de potentiele klanten kunnen overtuigen van de voordelen van de regio.

De tool is gebruikt tijdens beurzen (MIPIM, Provada, ExpoReal en andere luchthaven, zeehaven en meer specifieke beurzen) wat al meerdere jaren gebeurt. Daarnaast wordt het gebruikt tijdens presentaties bij het bezoeken van klanten alswel bij het ontvangen van een klant. De toepassing van de tool is om deze te gebruiken bij ontvangsten, bijeenkomsten en andere promotiemomenten.

Verder dient het als online promotiemiddel van de regio. De tool is daarom ook te benaderen als website. Rondom het online platform is social media in diverse vormen ingezet om extra aandacht en traffic te genereren naar de website.

AMAX is een digitale tool welke wordt ingezet door partners uit de Amsterdam metropool-regio tijdens (internationale) beursbezoeken, buitenlandse handelsreizen en bij presentaties aan potentiële investeerders. Deze digitale tool van de Amsterdam Metropool Regio is bedoeld als City Marketing product en geeft de gebruiker inzicht in de logistiek in de regio (luchthaven, zeehaven), het vestigingsklimaat voor bedrijven, de economische voordelen en meer. ‘State off the art techniek’ is gebruikt om de regio in beeld te brengen.

Promovideo van het platform:

AMAX partners: Provincie Noord-Holland, Schiphol Real Estate, Schiphol Airport Development Company, Amsterdam Topstad, Amsterdam Economische Zaken (Amsterdam in Business), Amsterdam OGA (Ontwikkelingsbedrijf Gemeente Amsterdam), Amsterdam DRO (Dienst Ruimtelijke Ordening), Zuidas, Gemeente Zaanstad, Gemeente Amstelveen, Gemeente Haarlemmermeer en Gemeente Almere.

blogoverzicht

einde

Behoefte aan advies op maat voor jouw project?

contact