Facebook Promotion Guidelines

  • 1 min. leestijd
  • 08 oktober 2013

Facebook Promotion Guidelines

Wat ziet Facebook als promotie?

  • Acties met registratielijst
  • Acties met een gelukselement
  • Weggeef acties of acties met een prijs

Een aantal dingen wat betreft deze regels zijn veranderd:

  • Het is niet langer nodig om promotie-acties via apps te regelen.
  • Promotie-acties kunnen nu via de tijdlijn èn apps van Facebook geregeld worden. Dit geldt echter enkel voor de tijdlijn van Facebook pagina’s en niet voor persoonlijke pagina’s.
  • Deelnames kunnen nu verzameld worden door gebruikers op een pagina op een bericht te laten reageren of een bericht te liken.
  • Deelnames kunnen nu verzameld worden door gebruikers een bericht te laten plaatsen op de pagina.
  • In de algemene voorwaarden is opgenomen dat Pagina’s gebruikers niet meer mogen taggen of hen aanmoedigen om zichzelf taggen, in content waar ze zelf niet op te zien zijn.

Op deze manier is het makkelijker voor bedrijven om promotie-acties te creëren en regelen op facebook. Op deze manier wordt er beter voldaan aan de benodigdheden van marketingbedrijven.

Bron: http://fbrep.com//SMB/Facebook_Page_Promotion_Guidelines.pdf

blogoverzicht

einde

Behoefte aan advies op maat voor jouw project?

contact