Content sharing in de 3 stadia van de salesfunnel

  • 1 min. leestijd
  • 12 februari 2016

Waar we er vroeger zeker van konden zijn dat onze (potentiële) klanten zich voornamelijk op één plek bevonden, is het nu veel moeilijker om de juiste doelgroep te bereiken. Door een grote toename in concurrentie en de digitale ontwikkelingen van de afgelopen jaren, zijn we genoodzaakt om onze communicatiemiddelen zo effectief mogelijk in te zetten. Voordat een klant daadwerkelijk een klant wordt, loopt deze eerst de sales funnel door. Globaal bestaat deze sales funnel uit drie stadia: Top of the Funnel (TOFu), Middle of the Funnel (MOFu) en Bottom of the Funnel (BOFu). Door op het juiste moment in de funnel de juiste content aan te bieden, kunnen marketeers potentiële leads informeren, identificeren, omzetten in oprecht geïnteresseerde leads en deze uiteindelijk binden aan de organisatie. Lees het volledige artikel op Marketingfacts!

blogoverzicht

einde

Behoefte aan advies op maat voor jouw project?

contact