Social media Kamer van Koophandel Nederland

  • 1 min. leestijd
  • 19 april 2012

Be Socialized geeft trainingen en workshops, maar ook strategie-sessies met marketingafdelingen van organisaties. Be Socialized verzorgde een dergelijke sessie voor de marketingafdeling van Kamer van Koophandel Nederland. De focus bij deze sessie lag vooral op het helder krijgen van de social media doelstellingen, het kiezen van doelgroepen per social media kanaal en het invulling geven aan de verschillende kanalen. Welke content strategie gaat er per social media kanaal gehanteerd worden? Wat wordt de ‘tone of voice’ per social media kanaal? Hoe gaan KPI’s gemeten worden? Hoe gaat er voor groei gezorgd worden in de verschillende social media kanalen?

Facebook en Linkedin ontwikkeling
De volgende stap voor de Kamer van Koophandel is om nu daadwerkelijke invulling te geven aan de communities per kanaal. Denk hierbij aan opzetten social pages, design, tabs invullen, functionaliteiten bouwen, campagne ontwikkelig, content strategie en contentplan maken  en community management verzorgen. Bekijk hier de Facebook pagina van de Kamer van Koophandel. Op Twitter was Kamer van Koophandel Nederland al actief en dit zal uiteraard worden gecontinueerd.

 

blogoverzicht

einde

Behoefte aan advies op maat voor jouw project?

contact