Amsterdam Metropolitan Area Xperience nu ook op Twitter

  • 1 min. leestijd
  • 03 augustus 2011

AMAX is een digitale tool welke wordt ingezet door partners uit de Amsterdam metropool regio tijdens (internationale) beursbezoeken, buitenlandse handelsreizen en bij presentaties aan potentiële investeerders. Deze digitale tool van de Amsterdam Metropool Regio is bedoeld als City Marketing product en geeft de gebruiker inzicht in de logistiek in de regio (luchthaven, zeehaven), het vestigingsklimaat voor bedrijven, de economische voordelen en meer. ‘State off the art techniek’ is gebruikt om de regio in beeld te brengen.

Sindskort is in de AMAX ook social media geïntegreerd en is er een Twitterblog actief.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=AB8FiTAMNX4]

AMAX partners: Schiphol Real Estate, Schiphol Airport Development Company, Amsterdam Topstad, Amsterdam Economische Zaken (Amsterdam in Business), Amsterdam OGA (Ontwikkelingsbedrijf Gemeente Amsterdam), Amsterdam DRO (Dienst Ruimtelijke Ordening), Zuidas, Gemeente Zaanstad, Gemeente Amstelveen, Gemeente Haarlemmermeer en Gemeente Almere.

blogoverzicht

einde

Behoefte aan advies op maat voor jouw project?

contact